2014. május 7., szerda

Chestochowa - 2014. húsvétja

Ez a húsvét más lesz mint a többi...
Magyarságunk feltámadása lesz ez...

Ez volt a gondolataimban az ünnepeket megelőző időszakban.
Nem tévedtem.

2014. húsvét előtti napjaiban Attila jelezte: nem tudnak jönni az északi részre az ünnepben, mert Chestochowa-ba kell vigyen egy hölgyet - írta, s elküldte Kiara körlevelét. (Rákattintva elolvashatod)
" Ott kell lenned, mert a pálos energetikát Ti szedtétek csokorba hozzá, és Szent Koronánk  erejéből is van lényedben" - jött az érzés, üzenet.

Írtam is sebtiben neki egy levelet:

"Üdvözöllek, szeretettel!
Kérdezz rá, kérlek, de azt érzem, szükséges csatlakoznunk a Chestochowa-i Szerhez.
Lőrincz Éva vagyok.
Még nem találkoztunk, de már sokat hallottam rólad.
Feladataink mostanában meglehetősen szűk körben publikálhatók, ám rendkívüli jelentőségűek, azt hiszem.
Az ŐSI MAG  felbontása, elhelyezése, és az Új Nemzetség elindítása vonalán vagyunk indítva.
Szent Korona Őfelsége irányítja jelenlegi munkánkat, Égi Édesanyánk, Jézus urunk, és Teremtő Atya segítségével.
Közvetlen segítőtársaink: Szent László, István, és Imre herceg.
Egyebet nem mondhatok róla ebben a formában. Ennyi bizonyára elegendő, hogy rá tudj kapcsolódni a  feladat energiáira.
Pálos vonatkozásban is sok begyűjtött és összedolgozott energia vár a helyszíni munkára bennünk, ez is készteti a csatlakozást.
Szoros összefüggést érzek a két vonal között, amit egybe kell ott, a helyszínen fonni, így mi is elmegyünk.
Nem tudom, hogy azt követően kell-e még valahová mennünk, érzem, hogy nem ez lesz az egyetlen teendőnk ezen a hétvégén, ám az indítást üzeneted közvetítette le. Köszönet érte!
Őszinte szeretettel és örömmel olvastam beszámolóidat, és boldog vagyok sikereitek miatt! Kérem is Istenünk áldását minden percetekre érte!
Kérlek, írd meg, mikor kezditek a Szert ott, mert akkor feltétlenül ott kell lennünk, és öleléseddel átvennem a szükséges információkat, valamint átadni számotokra, ami nálunk lelt helyet talált, míg hozzád elvihetem.
Van nálam egy energia, amit Torda adott át Soltszentimrén, amikor Imre herceg befogadta az Ősi Tudás Fénymagját...  Az a Te munkádhoz lesz segítség. (utólag derült ki: ez az energia Szász Sanyihoz lett küldve.)


Válasza a következő volt:

"Drága Éva!

Köszönöm. Köszönöm. Köszönöm. Hála.
Egész nap Rád vártam. Nem találtam a helyem. Istenem valami hiányzik!!!!!!!!

Köszönöm.

Nem sokára érkezik hozzám egyik Segítő Társam fontos információval. Holnap felhívlak, addig megkapom a további infokat.
Igen minden a háttérben zajlik, ez volt az első, amikor írhattam, amennyi a Hírlevélben olvasható.
A továbbiakat majd személyesen."

Még annyit leegyeztettünk: Krasznahorkaváralja és Pelsőc érintendő helyszín - hazafelé. 
Katowice előtt találkozunk majd.

2 autóval indultunk el, 9-en.
Drága Teremtő társaink: Anna, és fia Laci, Marika, Judit, Lányaim, Dávid és mi ketten.
Az élet úgy hozta, hogy a legkiterjedtebb felvidéki útvonalon haladtunk Katowice felé. 
"Egyetlen kilométeréért se bánkódj! Átminősítitek Fényetekkel és energiáitokkal a területet! " -hangzott az útmutatás.

Nagyon érdekes volt Losonc környéke... Ott is van egy hasonlóan nagy piramis, mint a Visoko-i... Ha valakit érdekel megnézheti...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése