2014. május 18., vasárnap

Őssejt-gyógyító energia felszabadítása a Rám-hegyen 2014. május 6.

Czestochowa előtt Sz. Sándoréknál jártunk. Mint utólag kiderült - számára lett átadva a Torda által aurámban elhelyezett energia.

A dobogókő - Zsivány szikláknál elvégzett szertartásunkat követően, Sándor telefonon bejelentkezett:
Párjával egyik meditációjuk alkalmával érkezett hívás a Rám-hegyre, és név szerint jelölték meg, kinek kell részt vennie a szerben. Mindenki hívhat magával társat.
K. is említve lett, de Ő csak másnapra érezte, hogy meg kell jelenjen a helyszínen.

Dobogókőn volt a találkozó, 2014. május 6.-án, kedden, 16.00 órakor.

Tehát melóból délben eljöttem és indultunk. Juditért elmentünk Egerbe, Annáék is mozgósítva lettek, Lajos is, és Sándor is szól az érintetteknek.

A beszélő köveknél kezdtük. Ott - egy összehangolást követően 6 lány és 8 fiú (szokatlan ffi túlsúlyban) - már az alapenergia-kép megjelent: a Romhány Rákóczi fánál először, az Ősmaggal kapcsolatos feladatokban mindig megjelenő energia-minta volt előttem.

(lerajzolás után megpróbálom beszkennelni, mert fontos kép...)

A lényeg - a minta tetején egy tojásdad forma ül, ami maga az Őssejt...

Dobogókőről indultunk, ami nem egy könnyű útvonal. délután 5 óra is volt már, mire elindultunk lefelé a hegyen.

Áthaladtunk a Rám-hegy kapuján. Csodás kép fogadott bennünket...
A RÁM-hegy bejárata
Végül is egy kis tisztáson találtuk magunkat, ahol kerestük a kék virágot...
Szertartásunk helyszínét kék virágok fogják jelölni - szól K.-nak az útmutatás. Hoznia is kellett volna egyet, de az az útközben fölvett Sz.G. is hozott. Egyszerűen hozta, és kész. :)

A helyszínen 2 db kék virágot leltünk, és az általuk meghatározott átmérőjű körben álltunk be. Mily véletlen - épp a tisztás közepén helyet foglaló 3 fa - (azaz az ŐsMag feladatban is megjelenő Romhányi Rákóczi fa, Árpád- István fák, és Háromfa település útmutató szarvasa) adta a szer középpontját.
Itt helyeztük el a Szeretet-egység zászlaját, rajta a kristályokat és felette a kék virágot.

Sz. csodálatosan levezette a szer. Dobja és gongja EGY volt vele és az Univerzummal.
El kellett hangzania a "Szív szól a szívhez dalnak" - tehát ŐsMag és Szent Korona Új Energiákra lett fölfűzve egy újabb minőség - AZ ŐSSEJT MINDENT MEGGYÓGYÍTÓ ISTENI ESSZENCIÁJÁNAK ENERGIÁJA - mely már a Krisztus-háló készletét gyarapítja.

"Használjátok! Gyógyítsátok vele a Földet, Testvéreiteket" - hangzottak Sz. vezetett szavai.

Rám-hegyi panoráma
Égi Anyánk megköszönte munkánkat, hogy éppúgy, mint egykor, fogadtuk az Ősi Energiák érkezését, most felbontjuk azokat, és elérhetővé tesszük a Fénykorszak számára.

(Itt szeretném megjegyezni, amit számos esetben jeleznek, mikor valaki az Aranykor kifejezést használja a teremtésben:
AZ ELÉRKEZŐ KORSZAK, A KITELJESEDŐBEN LÉVŐ KOR A FÉNY KORA. ARANYKOR MÁR VOLT NÉHÁNY A FÖLDÖN, ÁM MINŐSÉGÉBEN EZ EGÉSZEN MÁST JELÖL, AZ EGY RÉGI ENERGIÁBAN AZONOSÍTJA BE, AZ ÚJ KORSZAKHOZ NEM ILLŐ ENERGIA-MINŐSÉGBEN JELÖLI MEG A TERET.
TEREMTŐ SZAVAINK LEHETŐSÉGET ADNAK A PONTOS MEGHATÁROZÁSRA. AZ ARANYKOR KIFEJEZÉS RÉGI MINTA, NEM MEGFELELŐEN REZGETI ÁT A TERET, ABBAN DEFORMITÁST OKOZ. ÍGY KÉRIK, NE HASZNÁLJUK EZT A KITELJESEDÉSBEN LÉVŐ KORSZAK MEGHATÁROZÁSÁRA. HELYETTE AZ ÚJ KORSZAK, VAGY FÉNYKOR A HELYES KIFEJEZÉS.

Hogy ki mint használja, lelkiismeretén múlik. Tudni érdemes a fent elhangzottakat.
Ennek spirituális egoban gyökerező ismétlése kinek-kinek saját belátására van bízva. A térben nem ideális energia-örvényt generál, nem a felemelkedést szolgálja a kifejezés ezen alkalmazása, hanem visszahúzó erőtér a kiteljesedésben.

Bensőséges, erős energetikájú szer, és a Teremtés örömében való osztozásunkat, testvéri öleléseinket követően indultunk vissza a kb 5 km-es, nagy szintkülönbséget jelentő emelkedőn. Este kilenc órára értünk vissza az autókhoz. Utazás, éjfélre a túra után hazaértünk. Reggel pedig ismét dolgozni indultunk...

K. bekapcsolódott a Szerbe, és másnap folytatták annak kiárasztását a Térben.
Esőben a Rám-hegy tövében, Dömös közelében. Kiárasztva az őssejt és Ősmag enegriák egyesített lényegét, dédelgették szerető anyaként a náluk lévő kisded Magyar Nemzetet.

Vasárnap - 11.-én Sándoréknál találkozót szerveztek, hogy átbeszéljék a történteket.
Nekünk is szükséges volt csatlakozni, mennünk kellett.

Észak-borsodi lévén nem a szomszédban van Budapest sem a Rám hegy sem, de ez ilyenkor nem képezi mérlegelés tárgyát. Ha van rá forrás, menni kell.
Ám ahhoz, hogy megértsétek - mi is zajlott Sándoréknál, messzebbről kell elindulnunk...

Folyt. köv.

1. Nagyon szépen köszönjük és nagyon várjuk a folytatást.Szívünk minden szeretetével Áldás Rátok!