2014. március 6., csütörtök

Dal, mely 2014 márciusra érkezett, segítségül

2014. március 6, valahol Sajóvelezd környékén

Beavatásra hívattam.

Szent Korona Őfelsége elmondta:

Sorsfordító hónapot élünk.
Ha képesek leszünk elegendő szeretet és FÉNY töltést elérni - márpedig képesek lehetünk már rá - még a tavaszon el tudjuk érni a várva várt változást!
Minden elő van készítve.

És itt a dal, melyet kérték - indulás előtt adjak át Nektek, Drágák!
Használjátok!


Szív szól a szívhez, szív szól hozzám!
Szív szólít engem, vezeti imám.

Hejnana heja, hejnanana,
Hej nana heja, hej nanana


Uram segíts engem, vezess utamon
Szívbéli Szerelmem - kísérj e napon!

Jöjj, vezess engem, Fénynek Királya!
Jöjj segíts engem, Koronánk Szikrája!

Világnak világa, Virág Virága!
Segítsd népem újra Magnak útjára!

Hej nana...

Segítsd Őt vezetnem, Igaz Fényeddel!
Segíts, ó Szerelmem Fény-kegyelmeddel!

Kárpátnak Földe nyitja virágát,
Fénynek országa tárja kapuját!

Adj hitet nékünk, Fénynek Királya!
Östenünk, nézz ránk, vezess utunkra!

Hej nana...

Hej nana...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése