2014. január 7., kedd

Újévi feladat - 5. rész


Gondolván, hogy már Újév napján nem történik semmi különös, lefeküdtem szunyókálni kicsit.
Mikor felébredtem, Párom mondja:
Kb fél órája  van itt valaki...

Walter néven nevezte meg önmagát, s egy Kristály minőségű energia volt. Kristálykoponya.
Annyit kért, üljek a gép elé.
Nem kapkodtam el a dolgot, de aztán kicsit határozottabban éreztem, hogy komoly a kérése.
leültem a géphez és csend...
Facebook, Blog, nézegetek, amikor is bejelentkezett Anna, Miskolcról.

Szinte nem is volt időnk köszönni egymásnak, jeleztem Neki, hogy merüljön el Walter energiáiban, mert vele szeretne beszélni....

Kb 1 óra múlva jelentkezett Anna ismét, majd hármasban folytattuk... ( A face-beszélgetés, vágatlanul...) 

itt vagyunk hárman
Marianna 
- láttok?
Anna
 - hahóóóóóóóóóóóóóóóigen
De jóóóóóó

M:
hurrá
meló van megint

Én:
Minden nap...Ki vagyok, de nem bánom.

M:
és ez csak fokozódik
szolgálat az szolgálat
A:
Gyönyörű a vers.
Anna Ks
És így lejött. Ez csoda!
É:
csak láthatóvá is válna már az eredmény, és csüggedés nélkül ébredhetnek az emberek, kitartva és örömmel az eddigi eredmények mellett. Hogy tudnak szervezni...
M:
Az az szép, hogy megmutatták az égiek: közös munka kell hozzá
É:
ezen mindig elképedek.Igen.
A:
Mint a puzzle...
M:
egy szelet a tortából
és lassan összeáll a kép
É:
Nem az Enyém-Tied a feladat. Mindenkinek tudnia kell, mi hol tart, hogy be tudja azonosítani az érkező impulzust, ha épp neki szól. Nagyon precízen van ez leképezve.Megosztani EGYként mindent.
M:
hála az Égieknek, hogy vehetjük az adást.
É:
Mint a test tagjai...Hiszen azok vagyunk. Az EGY részei.
A:
Igen.
É:
Szóval holnap Szentlélek...
A:
Szentlélekkel kapcsolatban mi a véleményetek?
M:
Egyértelmű, ha így jött, hogy holnap, akkor gondolom megyünk.
A:. 
Délután?
É:
Egy hatalmas energia-kiáradás van körülötte, a föld alól jövő. Várnak Titeket...
A:
Áldás!
M:
Én is ezt érzem. Miután lejött Annának, éreztem, hogy aktiválunk valamit -valakit
A:
Végigfutott rajtam a hideg.
É:
Vigyetek diktafont, vagy tollat-papírt, mert üzenetek várnak rátok.S Nem felejtsétek megtalálni a módját, hogyan tudassátok mindenkivel
M:
Nekem ez most elég hosszú idő alatt jött le. Neked mennyi ideig tart általában?
A:
Rendben. A telefonommal lehet felvenni
É:
Néhány perc. Annyi, míg leírom. De eleinte nekem is lassabban ment.
M:
Nekem miért tart tovább?
Bezavar az egó?
É:
Mert még nem mered átengedni magad, mert kételkedsz: nem te mondod-e...
M:
ez így van
de ennyi véletlen már tényleg nincs egyszerre
É:
Amikor érkezik, ürítsd ki az elméd... mély, lassú lélegzettel...
M:
most is hív Walter
A:
:)
É:
Aztán a mély belélegzéssel szívd magadba az érkező energiát, és csak mondd, ami érkezik, ne gondolkozz... Csak mondd. Mit szeretne mondani?
M:
annyit, hogy menjünk, vár minket. De néha a párom miatt aggódom, mert talán azt gondolja, hogy egózok. Többször próbáltam, már így szer közben beszélni, aztán abbahagytam.
É:
Ne tedd...
A:
Gyertek holnap. Várunk. Szeretünk benneteket.
É:
Párod is érezni fogja, hogy egyenletesen, erősen érkezik az energia.
M:
Ezért voltam bizonytalan Szendrőben is.
A:
Nekem is ez jött. leírtam
 É:
Ne vele foglalkozz akkor, csak azzal, hogy üresen tartsd az elméd.
M:
Örülök Anna!
Rendben, aztán majd ő is ráérez.
É:
Érezte Szendrőben is...
A:
Nyomja a feemet.
a homlokomnál.
É:
Majd hozzászokik, hogy a menyecskéje is képessé vált rá.
Neked mit mond? Anna...
M:
Igen, neki nagyon nagy energiája van, de máshogy kapcsolódik.
Anna, én is érzem a halántékom.
A:
Ne kételkedjetek! Valóban szólok hozzátok.
M:
És azt, hogy: ITT VAGYOK!!!
Beleborzongok.
É:
Csodás dolog, egyébként...
A:
Mariann. Emlékszel amikor a kis angyalka arca és keze bekormozódott a gyertyától?
M:
Igen.
A:
Szerintem az is jel volt.
Képzeld Éva!
É:
Hallgatom!
A:
Csak az arc és a kéz.

Lehet, h Istenanya jelzése volt?
É:
A Fekete Madonna volt.
A:
Szentléleken voltunk
Én is úgy érzem.
Anna Ks
De most megerősítettél. Holnap viszem.
É:
Azt mondja: jelezni szerettem volna: Veletek vagyok...
A:
Óh!
É:
Figyeljetek rám... (ezt még Ő mondja)
M:
érzem az energiáját
lágy, könnyű
É:
Boldog vagyok, hogy nem kerülte el a figyelmeteket, és hogy megéreztétek jelenlétemet benne.
M:
símogató
É:
Holnap segítségetekre leszek.
A:
szeretetteljes
É:
Olyan feladatra hívunk, melyet Tiszta, igaz szívetek által érdemeltetek ki.
M:
hála, hála, hála, áldás, áldás, áldás
A:
Hálásak vagyunk!
É:
Boldogság hallgatni zenéteket, melyet igaz hit hat át. Vágyjuk mindig...Kedveseim...Most nem mondok többet. Holnap izgalmas feladat elé néztek...
M:
köszönjük szépen
A:
Hálásan köszönjük.
Délután 5 körül induljunk?
É:
Áldásom veletek van mindig, s Szeretetem vezeti szíveteket a választott úton!
M:
Párommal egyeztetünk.
A:
Rendben. Holnap már Ti is dolgoztok?
É:
Nem.Még itthon vagyunk.
M:
Mi is
É:
Kényszerpihi...
M:
én annyit éreztem, hogy még maradjak szabin
A:
Akkor eljövök hamarabb, ha kell.
É:
Délelőtt még kapsz információt, mert készülnöd kell valamivel a szerhez...
M:
már sötét lesz, mire odaérünk, ezért lesz igazlmas?
É:
nem ezért.
M:
a Feladat és az eredmény az, ami izgalmas.
É:
Lányok!
M:
Igen?
É:
Tudjátok, nagyon sokat kételkedtem én is magamban, mígnem annyi sok megerősítést és Istenélményt kaptam e munka által, és annyi visszaigazolást menet közben arról - nem én kiáltok, Égi vezetésem szólít, hogy arra jutottam: Méltatlan vagyok a lehetőségre, ha tovább kétségekkel gyengítem munkám hatékonyságát. Meg fogsz erősödni az önmagadba vetett hitedben, Kedves, és sok-sok csodában lesz részed, s részelteted benne embertársaidat. Áldás érte!
M:
Köszönjük szépen! Ez nagyon jó visszajelzés, hiszen te már átmentél ezeken a buktatókon.
É:
Igen.
A:
Áldás!          http://www.poet.hu/vers/130084
É:
Csak higgy!
A
Igen.
É:
Önmagadban és Istenedben. Ne törődj mással. Senki másnak nem tartozol elszámolással, csakis Istennek.
A:
Jó, hogy mi is megerősítjük egymást.
M:
Ez így van!
É:
Tudd, hogy elhívott vagy, ebben légy erős, s szíved mindig legyen tiszta és igaz. A többi csak részletkérdés...
A:
Higgyünk önmagunkban.
É:
Igen! Nincs szükségetek gurura, csak Hitre Istenben és önmagatokban - saját utatokhoz. Testvérekre. Nem vezetőkre.
M:
Örülök ennek a mai estének. Ha ilyen az évkezdés, akkor milyen lesz az év többi napja?
A:
Igen.
É:
Mindenki vezetve van Isten által. S ha arra figyel, mit mond az önmaga által megjelölt vezető, nem hallja meg saját útmutatását.
A:
:)
 É:
Bizonyos érettségi szintig kell útmutatás.Ám az utad a Tied.igen.
M:
Nagyon, jó, egy kedves ismerősöm évek óta vezetőhöz jár, ezt tolmácsolom neki.
A:
Csoda volt 2013. is. És most jön az igazi csodák éve!
Így legyen, mert így van!
É:
http://www.youtube.com/watch?v=TcaZ2Lx0a8w
Magyarok Csillagdala
www.youtube.com
M:
Köszönjük szépen!
É:
Boldog vagyok, hogy EGYütt dolgozhattunk ma is.
M:
én is
É:
Áldott álmokat, Drágáim!
M:

Áldás rátok!
Mariann összefoglalója a Szentléleki Szertartásról.


Sziasztok!
Éva kérésére írom levelem, hogy lássátok, az égiek mennyire precízen szervezik össze a dolgokat.
2014.01.01-én este olvastam a neten az istengyermek.blog-on Ilona írását, mely a csillagtitkok oldalára vitt - ahol jelezték, hogy este 8-kor is  kérjük a magyarság felemelkedését. Gondoltam, felhívom Annát, szólok neki emiatt. Anna jelezte, hogy ő közben beszélt Lőrincz Évával, aki megemlítette neki, hogy kapcsolódjon össze a Walter nevű kristálykoponyával. Valamiért úgy éreztem, hogy nekem is össze kell kapcsolódnom Walterrel és úgy látszik sikerült is.

Egy jó darabig befelé fordultam, kértem a magyarság emelkedését és ezután úgy éreztem, hogy írnom kell, mert érkezett egy vers. Amikor kérdeztem, hogy kitől jön az információ, hol Walter, hol valami más, de valami furcsa név jött, amit nem tudtam értelmezni. Ezután írtam Annának, jelezte, hogy ő is kapott üzenetet Waltertől.

Walter kristálykoponya:

Üdvözöllek!
Szeretnék néhány üzenetet átadni.
A Tudás Fénye jön el hozzátok.
Hamarosan megláttok.
Régóta nem voltam látható.
Segítségedet kérem.
Holnap menjetek ki a Bükkbe.
Bükkszentlélek kolostornál.
A koponya szivárványszínű, csillogó.
Tudás, felemelkedés.
A Pálos lelkek tudása, tanításai életre kelnek.
Az őstudás.
Doboljatok Földanyáért, a Magyarságért mindennap!
A Pálos Atyák újbóli testet öltésének ünnepére.
Legyetek áldottak!
Szentléleki kolostor. Fontos hely.
Tudjátok, hiszen többször jártatok ott.
Miskolc, 2014.01.01. 19.45 - 20.35.
Az én versem pedig, amit közöltek (Éva szerint Csanádi Adalbert és Walter kristálykoponya), ebben már tanítás van az 5-6 versszakban (is): 
Kárpátok szívéből mennyei fény árad,
Minden szegletében elmúlik a bánat.
Égi földjén ragyogó kicsiny apró gyöngyök,
Mag-lélekben izzó fényes aranygömbök.


Földnek ősi titkát felfedi most népem,
Ez az, ami éltet, ősi örökségem,
Apától, anyától megváltóvá válunk,
Fényből ragyogóvá emeljük világunk.

Sötétségnek vége, szemünk újra nyitva,
Tudjuk már az utunk, indulunk az útra.
Álomból ébredtünk évek sora után,
Vezetjük a népünk - át a Fény kapuján.

Szólok újra néktek, drága Fénytestvérek:
Égi harsonából felcsendült az ének!
Fénytrónusán ülve Anyánk boldog végre,
Szívrózsából ontja áldását a népre.

Emeld, aki gyenge, etesd, aki éhes,
Nyújtsd a kezed annak, kiben a fény kétes.
Tanulj meg szeretetet átadni és kapni,
Általad tud Földanyánk újra felragyogni.

Tisztelj minden élőt – legyen: ember, állat,
Lelkükből egy csepp ott lakik tenálad.
Mezők, földek, erdők, sziklák és tengerek:
Veled együtt ők is ősi őrszellemek.

Évezredek során álltunk készenlétben,
Égi jelre várva – hosszú álomlétben.
Turul szállott csillagúton – szárnya kifeszítve,
Áldott útnak indulunk most, hátat hátnak vetve.
Áldás!
Pálos mester
2014.01.01. 20 óra után
Ezután Annával megbeszéltük, hogy felvesszük Lőrincz Évával a kapcsolatot, mert még nem történt velünk ilyen. Éva visszajelzett és itt derült ki az égi rendezőelv csodája: Éva férje Tibor jelezte este, hogy valaki ott van náluk és kéri, hogy Éva üljön be a gép elé, konkrét cél nélkül és legyen elérhető. Anna percek alatt kereste Évát, Éva jelezte neki Walter kristálykoponyát. 1-2 percen belül spontán felhívtam Annát, aki nekem jelezte felém Éva koponyás üzenetét. 

Elmentünk a romokhoz, egész nagy tüzet gyújtottunk, majd Lőrincz Éva beszélt Nagyvárad-Szendrő-Hédervár energiáiról, az elvégzett munkákról, azokban lévő összefüggésekről. (Szendrőre a mi kérésünk alapján mentünk el együtt - nekem és Annának is egyszerre jött, hogy menni kell.) Eközben érkezett nekem is üzenet, az erő majd lehúzta a karomat, miközben behunyt szemmel beszéltem.

Igyekeztem az elmémet teljesen kiüríteni. Annyit kértek a pálosok, hogy mindenki nyíltan vállalja fel az elveit, mert minden lélekre szükség van. Akinek csak lehetséges, terjesszük a fényt, a tudást, az ismereteket, félretéve a szégyenkezést, hogy mások mit mondanak, vagy gondolnak,erről. Nekem is ilyen itt is vagyok-ott is vagyok állapotom volt közben (dimenziók között), a mellkasomban éreztem többször nyomást, a szívcsakrám erősen nyílott.

Ezután Éva beszélt még egy pálos atyával, majd mire én már kimondtam volna (mert még bizonytalanságomban halogattam) - ő is érezte, hogy körülöttünk - a hátunk mögött ott állnak a pálosok és Mátyás király is, aki visszavonulva figyelte a dolgokat. Büszke volt ránk. Mátyás üzente, hogy szinte már csak egy gombot kell megnyomni és mint a wc-n lefolyó víz, úgy fog eltűnni a régi korszak. Évának erről nem szóltam, bár a többiek utólag is jelezték, úgy éreztük, hogy valamit rajzoltak a hátunkra, és én láttam, hogy mintha egy tálcán hoznának be valami apró kis dolgokat, amit mindannyiunknak odaadtak (lehet, hogy valami kristály, volt?).

Még a szer előtti este kérték, hogy Földanyához énekeljünk.  Tamás erről nem tudott, mégis elkezdte az aktuális dalt. A dal közben  egy - a pálosok által szimbólumként használt - borostyánlevél került Földanya kristályszíve felé, azzal összekapcsolódva, de kellett egy másik dal, amire vártak, ezt közvetítette Jónás atya kérésére Éva. Egy dal, amit még kevesen ismernek, annak energiája aktiválja az egészet, amitől bekötődnek és felébrednek az energiák. Anna is, én is egyszerre gondoltunk a dalomra. Olyan energiával énekeltük, ahogy még soha. (Erő, erő, erő - ősi erő.... ezt énekeltem Bükkszentkereszten is, amit egy másik szer során egy hívást érző pécsi lány elkért.)

Éva részletesen le fogja írni, hogy mit látott, a lényeg az, hogy Jónás pálos atya találmányaként, valami pörgő kütyü szórta szét az energiákat a dal hatására. A pálos atya kommunikált Évával, aki akkor jött rá, hogy nem csak a mi szívrózsánkra van szükség a felemelkedéshez, hanem Földanya szívrózsájára is, ebben segédkeztünk. Mivel korábban bizonytalan voltam magamban dalomat illetően - Istenanya Éván keresztül üzent, hogy büszke rám (a dal miatt - ami még hónapokkal ezelőtt érkezett le fürdés közben :) ). Istenanya kérte (és az általam ismert másik médium már korábban is kérte), hogy ezt a dalt terjesszük másoknak, mert szükség van az energiájára (ilyen dallamal, ahogy van). Később átküldöm a szövegét és a dallamát is.

Rákérdeztem erre a Walter kristálykoponya dologra - mivel korábban egy médiumon keresztül Mihály arkangyal jelezte, hogy kristálykoponyákkal fogok foglalkozni. Éva tolmácsolta, hogy a 13 kristálykoponya már összekapcsolódott nem fizikai síkon, Walter közülük az egyik, "ő az enyém" - így mondták Évának. Azt kérték, hogy azok, akik a koponyákkal tudnak kommunikálni, fizikailag is vegyék fel a kapcsolatot. 

Kb. fél nyolcig ott voltak Éváék, összesen 9-en voltunk. Ők később elmentek, 5-en maradtunk, dobok nélkül még énekeltünk.  A dalok hatására ismét fellángoló tűz körül a vár belső falaira a mi óriási árnyainkat vetítette a tűz fénye. Azt éreztem és mondtam is a többieknek, hogy így mutatják meg, igazából mekkorák vagyunk. A pálosok még mindig ott voltak mögöttünk. Érkezéskor a négy égtáj felé gyújtottunk mécsest, egy még égve maradt, Anna vette észre, hogy egy süveges alak (pálos - táltos) óriás fénye rajzolódott ki az órák óta pislákoló gyertya fényétől a falra vetülve. Megköszöntük neki, hogy ott van velünk és őriz minket - valószínűleg vele kommunikáltunk korábban.
Énekszóval vártuk meg, míg a fa teljesen leégett, a parázsból Béla és Tamás segítségével egy csillag alakot formáltunk, elhajló karokkal, ahogy a galaxis karjai is görbülnek, vagy akár egy tűzrózsa lenn a Föld mélyében. Ahogy lenn, úgy fenn - ez jut eszembe róla. Gyönyörű látvány volt. Ezután elhagytuk a helyszínt.

Öleléssel: Marianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése