2013. december 30., hétfő

Kiegészítés a 17. 00 órai elmélyüléshez... Friss üzenet!!!

Kedveseim!

Tehát a mai alkalom a MAGok beavatódása feladatukba, az emelkedés alapvető feltételeként!


Lépései:


Mihály üzenete szerinti kérés a Szent Háromság felé:


"Önvizsgálatotokhoz az alábbi segítséget küldöm:

Drága Atyám! 
Ím, itt állok színed előtt, s kérlek, segíts engem megnyitni szívem, hogy én magam meglássam gyengeségem.
Jézus szeretete!
Tisztítsd meg lelkem, s emelj engem az Igaz Emberek sorába, hogy Fényemmel vezethessem a rám bízottakat, - legyen az család, barát, Nemzet, vagy épp csak önmagam!
Égi Édesanyám!
Szereteteddel mosd le terheimet, a fürössz engem az Igazság Fényének Tisztaságában, hogy méltóvá váljak az Új korszak Emberiségének soraiba lépni!"

Égi Édesanya felhívása:
"CSAKIS ÖNMAGATOK LEGYŐZÉSÉVEL GYŐZHETITEK LE A SÖTÉTSÉG MARADÉK EREJÉT, S INDULHATTOK TOVÁBB!

DECEMBER 30.-ÁN, 17 ÓRÁTÓL KÖZÖS IMÁDSÁGRA SZÓLÍTOM NEMZETEM!

EGYÜTT IMÁDKOZZÉK MINDEN MAG LÉLEK!

ELŐTTEM PŐRÉN ÁLLVA, ÖNMAGÁVAL SZÁMOT VETVE, CSAKIS SZÍVE JÓSÁGÁBAN MEGFÜRÖDVE ÉS KRISZTUS FIAM SZERETETÉNEK FÉNYÉVEL ÁTITATVA, A FELEMELKEDÉSBEN VÁLLALT FELADATÁT VÁLLALVA, TELJES LELKÉBEN ÉLJE MEG ÉGI MENYEGZŐJÉT, S MONDJA HANGOSAN A HAZATÉRÉS HIMNUSZÁT, MELYET SZEPTEMBER 23.-ÁN MÁR SZURDOKPÜSPÖKI SZENT KUTAMNÁL ÁTADTAM SZÁMOTOKRA:

LELKEM MÁR HÓFEHÉR, TERHEIT LETETTE,
KÉSZEN ÁLLOK MÁR ÉGI MENYEGZŐMRE!
HITEM ERŐS VÁRAM, ÉLEM IGAZ LÉTEM,
ÉGI ÉDESANYÁM OLTALMÁT FÖLVETTEM!
SZERETETEM TÚLÉR ÖNNÖN KORLÁTOMON!
LELKEM BÉKÉJÉBEN NINCS MI KORLÁTOZZON!
FÉLELMEM NINCS TÖBBÉ, KÉTSÉGEIM SZÁLLNAK!
ÉGI ANYA ! MAGJAID IMMÁR KÉSZEN ÁLLNAK!!!"


Megtisztult lélekkel, őszinte szívvel 50x elmondva egyfajta Transz-állapot érhető el, ennyit határozott meg Égi Édesanya.


Végül:


Baginé A. Tünde számára lehívott Fohásszal zárjuk, kérve a teremtésünk megvalósítását, melyet általa küldött a Teremtés Háza a mai alkalomra:



TEREMTÉS fája, 
ősi ősök ága
SZERELEMMEL teljes, ÁLDÁSSAL kegyelmes.
Áldott erő Ura, 

jöjj hozzánk Mária, 
segítsd életünket,
áldd meg hű szívünket!
Nyíljék ki az égre, 

fényességes FÉNYRE.!
Legyen boldog Népünk,
egészséges Földünk,
bárhol a világon
valósuljon ÁLDÁS,
legszebb reménységünk
a világ megváltás!

Így legyen.


Ezt legalább 10x mondjuk el, ám ha kedvet és boldogságot éreztek hozzá, annyiszor tehetitek, szeretettel és örömmel telt szívvel, ahányszor jól esik!


Találkozunk a Teremtésben, Drágáim!


Csodálatos tisztulást és Teremtést kívánok MAGunknak!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése