2014. augusztus 4., hétfő

Asthar üzenete 2014.08.04.-én

Ma délelőtt ez az üzenet érkezett.

ASTHAR VAGYOK!

SZÓLJ A KAPCSOLATUNKNAK, HOGY EMELKEDJÜNK A FÉNYBE!
ÖSSZEKAPCSOLÓDÁSHOZ ADOM A KÖVETKEZŐ KÓDOT:
(egymás után íratta, de az elkülönítés érdekében egymás alá írom.)
7  2  0 (azaz zéro) 
 ↑ 
l˂ (ez egy rovás Ö betüre emlékeztető jel - egyenes vonallalábázolva, de nem tudtam beírni másként)      
 egy rovás H karakter, a szögletes formában leírva
  
 Zidan Zidan 
 1    2    a (alfa) -
VELORAN DÉ SZEMENTA KRUPLYON ORADA SZEMENTA KRUPLYON TRIMENDA
OZEAN DOLFIN CET ORELADO MANTA!
SELAMAT GAJUN! SELAMAT jA!
OLA, OLA, OLA!


BOLDOGSÁG!
SZERETÜNK!
INDULÁS!

Átküldtem az érintett Testvérek számára.

Ezt követően - kb 2 óra elteltével -  felhívott D., és elmondta:

H. --  Nyugat-Dunántúlon  kastélya felett egy kb. 500 m átmérőjű hajóval jelent meg Asthar, és belőle kódok millióit mátrixként árasztó fényözön áramlik egészen a Benső Földi Testvérekig!

Asthar elmondta: ilyen még soha nem volt a Föld történetében!
Összeérnek a világok mert immár Megy A Szó!!!

Átküldtem az érintettek számára és most kérik - osszam meg veletek, mert a többiek számára is mehet az üzenet, kiket megszólít!

Kapuk összenyitása megindult!

Erre vár Földanya, születésének pillanatától!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése