2014. július 1., kedd

levélváltás---

Évikém!

 Bár az elmúlt hetek történései,amiről hírt  adtál, kicsit elkeserített,és bevallom, el is bizonytalanított, hogy a Fény útját követed-e, vagy netán ártó erők kezébe kerültél, vagy hatalmas próbákkal kell -e megbirkóznod.Aztán egyre erősödött bennem az, hogy amit eddig Tőled olvastam, tanultam, az annyira felemelő és általam is elfogadható, hogy úgy éreztem, jó lenne Veled beszélgetni,jobban megismerni Téged, hogy segítsek,  ha  tudok, tisztába tenni a dolgokat.Bíztam benned, és nagyon szerettem volna, ha minden jóra fordul.És most jött a megkeresésed, ami csodálatos érzéseket keltett bennem.Egyrészt felismerni vélem az Isteni vezetettséget, másrészt csodálatos a feladat, és nagyon megtisztelő a felkérés.Mégis,egész nap gondolkodtam a válaszon, azon tűnődve, hogy hogyan tudok eleget tenni főleg a fizikai szinten az elvárásoknak  Aztán félresöpörtem minden kételyt hisz ez hit kérdése! Hiszem hogy az Égiek minden segítsége velem lesz ,ha én vállalásom szerint, eskümnek megfelelően, szívem minden szeretetével és a kapott bölcsességgel teszem a dolgom. Tehát döntésem az, hogy Isten szolgálata iránti elkötelezettségem, és a Szent Korona szolgálatának vágya által vezérelve,elfogadom, és köszönöm  ezt a megtisztelő feladatot. Szurdokpüspökibe nem tudok elmenni ,a fogadalmat ,amit küldtél ,az Égiek ellenőrzésével leteszem, és magamra nézve kötelezőnek ismerem el. Nagyon várom, hogy részt vehessek ebben a csodálatos munkában, Hazám felemelkedésének elősegítésében. köszönöm, és gyümölcsöző munkálkodást kívánok a holnapi napra. kati



Köszönöm őszinte soraidat.
Igen, megértem, hogy elgondolkodtatott, amit tapasztaltál az elmúlt hetekben. 
Nekem ez a MAG próbás dolog nagyon keserves feladat volt...
Ha a blogon olvastad, amit a kocsi kapcsán először föltettem, akkor talán megérezhetted:
Ott milyen vívódás volt bennem. De - hogy ne legyen kétségem, megerősíttették velem a fogadalmat, és elmondták: Ha valóban Istent követem, akkor tegyem, a dolgom, akkor is ha nehéz, akkor is ha nem értem, akkor is ha nem tetszik, mert nem szép és kényelmes. Ha egyik nem kell, ne kelljen a másik sem. Ha egyik kell, kelljen a másik is.
Nem volt más választásom.
Tudtam: az első próbán túljutottak és azt megértők is megosztottá válnak emiatt.
Ám ezzel mérték meg azt: Vajon van-e annyi bennünk, MAGokban, hogy nem az anyagot nézzük, és el tudunk-e kezdeni dolgozni.
És van!

Kárpát Haza szelleme ma bejelentkezett, és elmondta: a Nemzet nagykorúvá érik a napokban, és dolgozni kezd!

Tudod milyen csodás dolog ez?
Azt mondta: az Igazság napja virrad holnapra! És hogy elérkezett a nap, amelyért eleink életüket adták!

Boldog vagyok, hogy ha egy kicsit is részem lehetett abban, hogy idáig eljutottunk...

Most elköszönök, mert holnap hosszú, de gyönyörű napunk lesz.
Lélekben gyere el hozzánk. A további munkáról pedig tájékoztatlak. és számítunk munkádra.


Őszinte szeretettel: Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése