2014. június 20., péntek

Megszüntetem ezt a felületet... Munkánkat EGYütt folytathatjuk, ha szeretnétek.

Drága Testvéreim!

Úgy döntöttem- nem írom tovább a blogot.
Megbeszéltem Teremtő Atyámmal ezt a dolgot...

Isten Tervének megfelelően dolgomat  elvégeztem, mit eddig kért - erőnkön felül is megtettük.
Sokan megismertetek személyesen is. Sokan ismerhettek másokon keresztül.

A legutóbbi bejegyzésem - kinek eszében megmaradt, szívébe íródott, az ért és nevelkedik. Őket várom a feladatokra.

Mivel ebben a hazában sok, gyűlölettel a szívében terhes embertársunk a maga gyarlóságait igyekszik minden jószándékú cselekedetben viszont látni, és durva sértésekkel és illeti azt, aki végzi Isten adta dolgát - nem fogok egyebet ebben a formában közölni.

Kinek fontos és érdekes, lelkének épülésére szolgált az, amit eddig általam tapasztalt, vagy segítettem fejlődésében - ami fontos célom volt - annak számára elérhető vagyok a bolghoz tartozó email címen.

Köszönöm mindazoknak, akik segítségünkre voltak, mindazt, amit értünk tettek. Őket kérem is, hogy jelentkezzenek.

Ki további információt kíván tudni munkánkról, és további útmutatást tőlünk kér, és vár, azt kérem - jelentkezzen bátran!

Aki pedig csak a gonoszságokra képes és indulatban szövi jövője hálóját - kívánok neki békét és szeretetet a lelkébe, világosságot a szívébe.

egiedesanya@gmail.com
egi_edesanya@freemail.hu

Zoltánnak üzenem: itt találhat. :) És köszönöm a felajánlott segítséget.

Itt megtalálhattok.

Aki indulni kíván - keressen.

Őszinte szeretettel: Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése